OŠ
  • POČETNA
  • PORTFOLIO
    • BANATSKO VELIKO SELO
    • ŠKOLA
    • MISIJA I VIZIJA
    • KOLEKTIV
    • DOKUMENTA
  • NASTAVA
    • RASPORED ČASOVA
    • RASPORED ZVONA
    • ŠKOLSKI KALENDAR
    • PISMENE PROVERE
  • UČENICI
    • OBAVEZE I PRAVA UČENIKA
    • PRAVILA PONAŠANJA
    • UČENIČKI PARLAMENT
    • PROFESIONALNA ORIJENTACIJA
    • OCENJIVANJE UČENIKA
    • ZAVRŠNI ISPIT
  • PROJEKTI
  • NOVINE
  • KONTAKT
Mini.
  • POČETNA
  • PORTFOLIO
    • BANATSKO VELIKO SELO
    • ŠKOLA
    • MISIJA I VIZIJA
    • KOLEKTIV
    • DOKUMENTA
  • NASTAVA
    • RASPORED ČASOVA
    • RASPORED ZVONA
    • ŠKOLSKI KALENDAR
    • PISMENE PROVERE
  • UČENICI
    • OBAVEZE I PRAVA UČENIKA
    • PRAVILA PONAŠANJA
    • UČENIČKI PARLAMENT
    • PROFESIONALNA ORIJENTACIJA
    • OCENJIVANJE UČENIKA
    • ZAVRŠNI ISPIT
  • PROJEKTI
  • NOVINE
  • KONTAKT
"Budite sa onima koji pevaju, pričaju, uče, uživaju u životu i nose radost u očima.
Jer radost je zarazna i uvek uspeva da pronađe rešenje tamo gde logika nalazi samo objašnjenje za greške."       
Paulo Coelho

Posetite naš: 

RAZLIČITI, A ISTI


16. novembar 2020.

Povodom obeležavanja Međunarodnog dana tolerancije, naš Učenički parlament je organizovao školski konkurs za izbor najboljeg digitalnog postera i najbolje prezentacije na temu RAZLIČITI, A ISTI. Dosta učenika je poslalo svoje radove i svaki rad predstavlja divnu priču o toleranciji. Žiri učenika izabrao je kao najbolji digitalni poster rad Vasilija Čolaka, učenika VIII razreda, dok je za najbolju prezentaciju izabrao rad grupe učenika VII razreda: Nemanje Grbe, Jovane Pepić, Mihajla Ovuke, Jovana Koštića i Nikoline Čubrilo.

Pohvale za ideju naših parlamentaraca i za sve radove učenika.
Bravo za učenike nagrađenih radova.


JEDNOSMENSKI RAD U NAŠOJ ŠKOLI


septembar i okrobar 2020.

Ovo je druga godina kako se u našoj školi realizuje projekat Jednosmenski rad. Ideja ovog projekta je da se učenicima, nakon redovne nastave ponude dobro osmišljene aktivnosti u funkciji sveukupnog razvoja, a u skladu sa svojim željama i interesovanjima. Ove škoslke godine ovaj projekat se realizuje kroz četiri radionice i na ovaj način, sa vama želimo da podelimo ono što mi radimo, stvaramo i u čemu uživamo.

Radionica Moja škola, moja pozornica

Galeriju fotografija možete pogledati OVDE.

 

Ciljevi ove radionice su: razvijanje komunikacijskih i govornih veština, razvijanje i negovanje međuvršnjačke saradnje, uvažavanje različitost, sticanje, razvijanje i usavršavanje scenskog izvođenja, bogaćenje i razvijanje kreativnog načina mišljenja, razvijanje samokontrole, podsticanje interesovanja za istraživanje, razvijanje sposobnosti za koncentraciju i javne nastupe, postizanje boljeg razvoja preduzetničkog duha učenika ilični i socijalni razvoj.

 Radionica Tenis u školi

Galeriju fotografija možete pogledati OVDE. 
Ciljevi ove radionice su: obučavanje i upoznavanje učenika sa elementima i pravilima tenisa, obezbeđivanje jednostavnog puta za razvoj veština i sposobnosti kod svih mladih igrača, razvoj podsticajnog, ali i takmičarskog okruženja, kreiranje pozitivnog okruženja koje utiče na decu da nastave da igraju tenis po odlasku iz škole, formiranje odgovornog odnosa prema zdravlju i ishrani, razvijanje komunikacije i saradnje.

 Radionica Pčelarstvo

Galeriju fotografija možete pogledati OVDE.

Ciljevi ove radionice su:obučavanje i upoznavanje učenika sa osnovnim pojmovima vezanim za pčelarstvo, učenik će biti u stanju da koristi usvojeno znanje i praktične veštine usamostalnom radu u pčelinjaku, formiranje odgovornog odnosa prema radnom i životnom okruženju, razvijanje motoričke sposobnosti, razvijanje komunikacije i saradnje, kroz lični i socijalni razvoj učenika uticati na iniciranje preduzetništva.

 Radionica Dečji kreativni atelje

Galeriju fotografija možete pogledati OVDE.

Ciljevi ove radionice su:razvijanje osećanja za autentične estetske vrednosti u umetnosti, negovanje radoznalosti za likovno stvaranje, upornost i istrajnost, preciznost i urednost, podsticanje smisla za kreativnost i osetljivost za estetske pojave, osposobljavanje učenika da samostalno grade kompoziciju prema ličnom izboru pomoću svih tehnika rada, podsticanje učenika da zapažaju karakteristike prirodnih i veštačkih materijača ,da uoče njihove razlike i od njih izrađuju upotrebne predmete, formiranje odgovornog odnosa prema radnom i životnom okruženju, razvijanje motoričke sposobnosti, razvijanje komunikacije i saradnje, kroz lični i socijalni razvoj učenika uticati na iniciranje preduzetništva.


EVROPSKI SPORTSKI ŠKOLSKI DAN


2. oktobar 2020.


LUDAJA U DOBA KORONE


19. septembar 2020.

 Na 35. manifestaciji DANI LUDAJE, naši učenici su osvojili sledeće nagrade:

Milan Grbić, učenik V razreda, za najbolji kratki video, tema "Ludaja" i

 

Vuk Knežević, učenik IV razreda za najbolji likovni rad, tema "Ludaja".

Ovi radovi su nastali na radionicama "Dečji kreativni atelje" i "Moja škola, moja pozornica" u okviru projekta Jednosmenski rad koji se realizuje u našoj školi.

Milanče, Vuče, BRAVO!!! ČESTITAMO!!!


  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32

Page 28 of 80

Copyright© {2022} OŠ "Slavko Rodić" | Omladinska 4, 23312 Banatsko Veliko Selo | Tel/fаks: 0230/451-408 | e-mail: osslavkorodicbvs@gmail.com | Svа prаvа zаdržаnа.